Tuesday, July 26, 2011

Debaran yg terjawab...

Alhamdulillah... 15 julai 2011 adalah tarikh yg aku nanti-nantikan,, juga dgn rakan seperjuanganku yg lain di mana pada hari tersebut, terungkailah segala persoalan... segala teka-teki.. di sini lah bermulanya kehidupan baru yg akan aku tempuhi untuk bergelar mahasiswi. Aku telah pon ditawarkan ke UPM fakulti sains di serdang. same tempat dgn abg long... yg beza hanyalah course. aku bersyukur dgn course yang ditawarkan nie walaupun impian aku untuk menjadi seorang dietitian MUSNAH~ ~ ~ aku juga gembira dgn rakan2ku yang lain yang mendapat tawaran lanjutan ijazah di UM, UMT, UMP, USIM... tahniah tuk korang... ade yg dapat satu course.. seronok la diorang.. aku.. xde pon  yg aku knal dapat bidang skali aku... but, ase lega sikit coz roomate aku dapat U skali aku,, kolej sblah2 je.. tp dy major Math... dan aku ny kire b'kampung gax la kt UPM ouh.. sebab... aku, tirah, abglong, nur lin, n beberape knalan lain..


 tp x ramai pon kawan2 aku dari kmpk yg dapat upm ni,,, setakat yg aku tahu la... hurm... macam2 perasaan bercampur baur sebenarnye perasaan ny apabila x lama lagi aku akan bergelar mahasiswi upm.. seronok+ segan+ terharu+ takot+ curious... and now aku tengah dilemma nk isi biasiswa "bkta" tue ataupun x.. sebab, syarat am untuk isi kne at least 7A+ SPM... pergh!! aku 6A je kott... mne mampu.. itu pun bkan subjek2 sains yg aku A... subjek agama tuh.. parents aku suruh isi jer... cmner nie?? lagi satu pinjaman ptptn pon pening giler aku dengan syarat segala... hadoiii... ya allah, mudahkanlah segala urusan2 kehidupanku ini.. kau berikanlah keputusan yg terbaik utk aku... amin. Banyak lagi yg aku ingin kongsikan... tapi, setakat ny dululah... "autumn in my heart" dah loading ny... salam...

No comments:

Post a Comment