Sunday, October 31, 2010

life sem 1 at KMPk..

assalamualaikum, semua... ha ni lah lambang kolejku... bile dah abes sem satu, baru aku tertanya2 betul ke "aku" yang tgh study kat matrik, ny?? tah pape lah.. tue lah,, ase cam baru semalam je baru masuk kolej .. walhal dah dkat 6 bulan kot aku di sini.... pape pon.. aku bersyukur aku ditempatkan di sini., mungkin ade hikmahnya aku study kat sini.. first aku datang sini,, memang aku akui x ngam langsung(tak cocok) lah stay sini.. coz as we mentioned before., style blaja kat matrik cam liberal.. sikit pon x bleh toleh blakang... xdan.. sume bende nak kene cepat... fast track lah katakan... tapi, lama-kelamaan, aku dah dapat adapt sikit2 kat cnie... sini, kalo nak study sokrang2 bukan tempatnyer... alamat lingkuplah sape yg wat cenggituh... FOKUS,DISIPLIN... tue lah konsep yang aku cube pegang sepanjang dok kat matrik.... alah.. kadang2 tue terleka gak...  ni antara gambar2 yang aku sempat klik! sepanjang aku berada kat matrik.. sbenarnya terlampau banyak gambar yang aku nak masukkan, tapi, internet hari ni agak lembab la hari ni... so, ni je lah dulu yang aku uploadkan eh....
                       





No comments:

Post a Comment